mandag den 31. oktober 2011

Jeg har begået en hue

Den er et bestillingsarbejde. Og har ligget virkeligt længe og ventet på start... Min søster bestilte en hue magen til en af hendes venner og havde indhentet opskriften fra hans mor. Og da min mor ikke havde fået gjort noget ved det efter et halvt års tid, blev den givet videre til mig. Her har den så også ligget i et halvt års tid... MEN NU! Nu er den færdig! Lavet af uld-rester (kors, hvor bunken formerer sig hurtigt!). Jeg har ikke set originalen og opskriften var ikke helt gennemskuelig, så den krævede et par forsøg for at blive god. Jeg er ikke god til rib - jeg synes, at det er forfærdeligt kedeligt - og pind 3,5 tager skrækkeligt lang tid, selv til en hue. Søs har endnu ikke set og godkendt den, men hvis den ikke falder i hendes smag, må hun selv lære at strikke!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar